Politica de Livrare la yocu.ro
Termeni de Livrare
Termenii de livrare variază în funcție de disponibilitatea produselor și preferințele clientului. Pentru produsele aflate în stoc, expedierea are loc în termen de 5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
Produsele personalizate necesită un timp suplimentar de procesare, cu livrare estimată între 10-12 zile lucrătoare.
Costuri de Livrare:
Gratuit pentru comenzile care depășesc 500 RON;
15 RON (TVA inclus) minim, pentru comenzile cu o valoare între 0 și 499 RON.
Livrarea locală și națională este realizată prin intermediul Fan Courier sau Urgent Courier, acoperind peste 5000 de locații din România. În cazul în care adresa de livrare se află în afara ariei de acoperire, utilizăm serviciile Poștei Române pentru a menține costurile la un nivel rezonabil.
Livrări Internaționale:
Pentru livrările internaționale în Europa, se aplică un cost fix de 70 lei pentru Zona Internațională 1, acceptându-se doar plata în avans cu cardul.
Această zonă include țări precum: Austria, Belarus, Belgia, Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Olanda, Portugalia, Regatul Unit, Slovacia, Slovenia și Spania.
Pot fi aplicate taxe vamale suplimentare în funcție de reglementările țării de destinație, independente de prețurile produselor noastre. Serviciile de curierat funcționează independent, iar yocu.ro nu este responsabil pentru eventualele întârzieri apărute după expedierea coletului. În caz de indisponibilitate a destinatarului, curierul va încerca să ia legătura telefonic.
Acceptarea produselor livrate de către client confirmă faptul că acestea au fost recepționate în stare corespunzătoare.
Forță Majoră:
yocu.ro își rezervă dreptul de a întârzia sau anula comenzile în cazuri de forță majoră, precum incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, revolte civile sau alte evenimente de forță majoră conform legislației din România.
Politica de Returnare la yocu.ro
Politica noastră de returnare respectă prevederile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind protecția drepturilor consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii. Aveți opțiunea de a ne informa în scris, fără a fi necesară o justificare, că doriți să anulați achiziția în termen de 14 zile de la primirea produsului, cu excepția cazurilor în care acesta a fost personalizat, cum ar fi modificările de mărime sau culoare.
Produsele achiziționate prin intermediul site-ului nostru, care nu au fost personalizate, pot fi returnate în termen de 14 zile de la primirea acestora.
Produsul returnat trebuie să fie ambalat corespunzător și să nu prezinte semne de utilizare.
Costurile de transport pentru retur vor fi suportate de client, care are libertatea de a alege firma de curierat.
Nu acceptăm retururi prin Poșta Română, decât dacă livrarea inițială a fost efectuată prin acest serviciu.
Nu acceptăm plăți ramburs pentru retururi; rambursările se vor efectua doar în contul bancar furnizat de client prin e-mail la adresa contact@yocu.ro.
Solicitările repetate de retur din partea aceluiași client pot fi considerate abuzive.
Produsele personalizate nu pot fi returnate, deoarece sunt realizate conform specificațiilor clientului. Totuși, ne angajăm să corectăm orice neconcordanțe.
Pentru neconcordanțe:
Dacă eroarea aparține clientului, ne rezervăm dreptul de a percepe un cost pentru modificări.
Dacă eroarea aparține echipei noastre, vom suporta costurile aferente modificărilor.
Pentru diferențe de culoare a pielii utilizate:
Dacă eroarea aparține echipei noastre, ne angajăm să înlocuim produsul sau să rambursăm contravaloarea acestuia.
Produsele personalizate nu pot fi returnate conform Legii nr. 34/2014.
Toate solicitările de retur trebuie trimise în scris la adresa de e-mail contact@yocu.ro. După primirea aprobării scrise din partea unui reprezentant al nostru, produsele vor fi returnate printr-un serviciu de curierat și vor fi înlocuite sau rambursate.
În cazul în care produsele livrate nu corespund comenzii dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați imediat pentru a organiza expedierea corectă.
Rambursările pentru produsele returnate vor fi procesate în maximum 14 zile de la data primirii produsului returnat.
Vă rugăm să rețineți că taxele de curierat (pentru livrări în București sau alte locații) nu vor fi rambursate.
Produsele nu pot fi returnate sau înlocuite în următoarele cazuri:
a. Dacă nu sunt în ambalajul original intact, cu eticheta nedeteriorată. Ambalajul original nu poate fi folosit pentru transportul returului și nu trebuie modificat în niciun fel, inclusiv scrierea, etichetarea sau lipirea altor materiale;
b. Dacă prezintă semne de utilizare, uzură sau spălare;
c. Dacă lipsesc accesorii;
d. Dacă au fost deteriorate sau pierdute în timpul transportului;
e. Dacă nu includ documentele necesare care atestă achiziția de pe site-ul nostru;
f. Dacă au fost realizate conform specificațiilor consumatorului sau sunt produse distinct personalizate.
Politica de Garanție
Toate produsele achiziționate de pe acest site beneficiază de o perioadă de garanție de 30 de zile, începând de la data primirii coletului. Factura fiscală emisă și trimisă pe e-mail sau inclusă în pachet servește drept document de garanție.
Garanția este valabilă doar pentru produsele achiziționate exclusiv de pe yocu.ro și utilizate conform destinației lor, însoțite de factura fiscală corespunzătoare.
Dacă întâmpinați probleme sau aveți reclamații referitoare la garanție, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la contact@yocu.ro. Suntem aici pentru a vă oferi suportul necesar și pentru a rezolva orice situație rapid și profesionist.